Iepakojuma dizaina pamati
28. aug. 2023,
Nav komentāru
Produkta
iepakojums ir tā identitāte. Patērētāji pamana un novērtē konkrēto produktu pēc
tā iepakojuma dizaina, pat pirms viņi uzzina, kādas ir tā īpašības.
Tāpēc ir svarīgi, lai produkta iepakojums spētu
piesaistīt uzmanību un tiktu pamanīts starp daudziem citiem plauktā
pieejamajiem produktiem, kā rezultātā veicinot patērētāja izvēli no
plaukta paņemt tieši šo nevis konkurenta
produktu.
CMYK krāsu modeļa nozīme
17. aug. 2023,
Nav komentāru
Visa veida digitālajā drukā, krāsainu dokumentu drukāšanai, tiek izmantots CMYK krāsu modelis. Akronīms CMYK nozīmē četru krāsu salikumu: ciāna, madžentas, dzeltenas un melnas (cyan, magenta, yellow, key).